loading...
حامد وب | برترین پورتال موزیک ، فیلم ، عکس ، خبر ، برنامه ، اس ام اس ،مسائل جنسی و زناشویی و ....
سریال ها
admin بازدید : 32 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آنچه میل جنسی شوهرتان را کم می‌کند

 

آیا می‌دانید چه چیزهایی شعله جنسی شوهران را خاموش می‌کند؟ آیا می‌دانید بخش زیادی از خیانتهای برخی مردان به زندگی زناشویی خود به سبب راضی نبودن از رابطه زناشویی با همسرانشان است که آن‌ها را متمایل به زنان دیگر می‌کند؟ در این نوشتار فهرستی از مهم‌ترین و متداول‌ترین رفتارهایی را گرد آورده‌ایم که تمایلات جنسی شوهران را کم یا حتی متوقف می‌کند و احتمال تمایل آن‌ها را به خیانت بیشتر می‌سازد.

 

 اگر دوستدار زندگی خود هستید، بهتر است ببینید کدام یک از رفتارهایی را که در پی آمده در خودتان می بینید و از اصلاح هر چه سریعتر آن رفتار برای محکم کردن رشته پیوند خود و همسرتان غافل نشوید:

 

امرو نهی کردن‌های زیاد

 

امر و نهی کردن در این زمینه مختص زنهایی است که حین عمل جنسی از مردشان مرتب می‌خواهند کاری را انجام دهد یا انجام ندهد که دخلی به خوشایند بودن روابط ندارد (البته این مختص زنان نیست و مردان هم در این زمینه باید مراقب باشند). تحقیقات نشان می‌دهد مرد‌ها واقعاً از چنین رفتاری متنفرند. ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی با اینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می‌کند.

 

بی‌تحرکی در بستر

 

خیلی از زن‌ها هستند که مثل یک چوب رفتار می‌کنند، این رفتار برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مرد‌ها دوست دارند همسرشان به آن‌ها واکنش نشان دهد. این مهم‌ترین شکایتی است که مرد‌ها از خانم‌هایشان دارند.

 

زن‌هایی که به خودشان نمی‌رسند

 

بیشتر خانم‌های متاهل بعد از ازدواج دیگر آنچنان که هنگام مجردی به خودشان می‌رسیدند نیستند و گویی خودشان را رها میکنند. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که «الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم»؟ مطمئن باشید نظر مرد‌ها چیز دیگری است. در تحقیقات انجام شده، مشخص شده که مرد‌ها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی‌های لازم را به خودشان نمی‌کنند، گله مندند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن مو‌ها، پوشیدن لباسهای نامرتب یا کهنه، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن‌ها و از این قبیل. کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

 

زنهایی که مدام از جسمشان ناراضی‌اند

 

باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. شوهرهای زیادی هستند که میگویند از اینکه همسرشان بخواهد مدام در مورد نواقص و اشکالات خود غر بزند خسته می‌شوند.

 

زنهایی که از خواستگارهای قبلی خود حرف می زنند

 

این مسئله برای مرد‌ها بسیار ناراحت کننده است و کاملا هم حق دارند. تاریخچه خواستگاران قبلی خود را برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید تا او از کسانی که قبل از شما گزینه‌هایش بوده‌اند، برایتان تعریف کند.

 

زنهایی که لباس زیبا نمی‌پوشند

 

مرد‌ها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آن‌ها در لباس هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه شخصی شوهر شما بستگی دارد. برای پایبند کردن شوهرتان به روابط با خود، فقط با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس نقش بسیار مهمی در تحریک مرد‌ها دارد.

 

زنهایی که تظاهر می‌کنند

 

همه زن و شوهرها یکی دو بار هم که شده این کار را انجام داده‌اند. در برخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی در کار هست، مجبور شده ایم نقش بازی کنیم. اما برای او بهتر است که حقیقت را بگویید. اگر گاهی (و نه همیشه) حوصله ندارید، فقط کافی است که بگویید فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید. این گفته خیلی بهتر از این است که بخواهید تظاهر کنید. خیلی اوقات زن‌ها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی‌توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند. اکثر مرد‌ها می‌توانند این مشکل را بپذیرند و موقتاً با آن کنار بیایند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

 

زنهایی که هیچوقت شروع کننده نیستند

 

این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که در گذشته کاملاً طبیعی بوده و متأسفانه تاکنون هم ادامه داشته است. قدیم این مرد‌ها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می‌کردند و اولین حرکات را انجام می‌دادند، اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای امروزی دوست دارند که گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. این کار برای خیلی از خانم‌ها سخت است چون از اول تصورشان این بوده که نباید پیشقدم شوند. اما باید بدانید بااین کار نه تنها خودتان را کوچک نمی‌کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه زندگی با خودتان بیشتر پایبند میکنید و شوق رابطه را نیز در او باعث می‌شوید.

 

آنچه خواندید، در شمار متداولترین رفتارها بود، با این حال، همان طور که قبلاً اشاره شد، مرد‌ها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آن‌ها را شناخته و ببینید کدام یک از این خصوصیات شعله جنسی آن‌ها را خاموش می‌کند. یادتان باشد معنای خاموشی جنسی در مردان، مرگ جنسی نیست. ممکن است درست جایی که نمیتوانید ریشه یابی کنید چرا خیانت یا تمایل به دیگری در او شکل گرفته، ناگهان همه تصوراتتان درباره خاموش شدن جنسی مردان در هم ریزد. پس در این زمینه ها با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید و بر عکس، سعی کنید خودتان را اصلاح کنید تا رابطه‌تان بهتر و پایدارتر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    حامد وب را در چه سطحی میبینید؟؟؟
    تاریخ تولد حامد وب
    1393/2/8

    نویسندگی در حامد وب
    http://upir.ir/1393.2/shoma-nevis.jpg

    ارتباط با مدیریت حامد وب
    http://upir.ir/1393.2/c1.png

    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 4,423
  • بازدید کلی : 16,281
  • رفاقت مثه سبیله . . .
    رفاقت مثلـــِ
     
    ゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字 سیبیلــِ  ゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字
     
    بــهـ بعضیا نمیـــــــــــــــــاد   ..... !!!
     
    http://uploadax.com/images/59734148681786076165.gif

    متنفرمـ
    بعــضیا رو هـم بغـل عــ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字ــن بـذاری
     今日の新着です!(b^ー°)11月1四 のデコメ絵文字

    مگــــــ  ــس כو כل میشـــــہ今日の新着です(^◇^)┛ 12月5日 のデコメ絵文字


    今日の新着です(^◇^)┛ 11月9日 のデコメ絵文字

    http://uploadax.com/images/28604437751016896277.gif

    شدیم مثه الکل

       شـבیــم مــِـث ـالـڪٌـل

      هـَر ڪیو تــَפـویـل میـگیـریـمــ

      سرش گیجــ میـــرـــهــ  今日の新着ですです!(b^ー°)12月2日だよん のデコメ絵文字 

       

      http://uploadax.com/images/39553079282620249609.jpeg


    به بعضیا باس گف...
    بِــ بَعضيآ بآســ گُفــ :

    شُمآ خَعليـــ بآرِتِـــ

    مآمــ قَبولــ دآريمــ

    آخِــ

    [.خَـــر.]

    كآرِشــ حَمآلیــ

    آره جونــمــ.....
    c45u545wx0rtp1kr1ef.jpg

    بعضیا . . .
       بعضیا با Honami.デコメ のデコメ絵文字 التماس Honami.デコメ のデコメ絵文字  اومدن با 

    Honami.デコメ のデコメ絵文字 ادّعا Honami.デコメ のデコメ絵文字 رفتن!!!

                                                                                           

    هه خندم میگیرـهـ  ...

    てんてん のデコメ絵文字

    http://uploadax.com/images/57219887775213621711.jpg