loading...
حامد وب | برترین پورتال موزیک ، فیلم ، عکس ، خبر ، برنامه ، اس ام اس ،مسائل جنسی و زناشویی و ....
سریال ها
admin بازدید : 51 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجله اینترنتی فرانشر

اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

نیازتان به روابط دوستانه بسیار قوی باقی مانده است. با افرادی در تماس باشید که دیدگاهشان مثل شماست. وقت خوبی برای فکر کردن درباره ی آینده و همچنین امتحان کردن چیزی تازه است. ممکن است به شدت به موفقیت، ابتکار و پدیده های اجتماعی مختلف علاقه پیدا کندید.

شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده‌اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

بعد از یک دوره خیلی سخت به طور موقت همه چیز کند می شود. خودتان را برای تنبل بودن و نداشتن اشتیاق پیشین تحقیر نکنید. فقط به استراحت بعد از آن همه فعالیت نیاز دارید. تلاشتان برای حفظ سرعت قبلی به حساسیت، ناامیدی و تغییرات خلق و خو می انجامد.

پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با  با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

امروز برای روابط اجتماعی بدون تعصب و با آرامش بسیار مناسب است. رفاه امروز شما بستگی دارد به اینکه چقدر گشوده و مهربان هستید. باید از رفتن به سمت علاقه های تجاری اجتناب کنید. حتی اگر پول برایتان اهمیت زیادی داشته باشد نباید آنرا برای تمام دنیا تبلیغ کنید.

گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می‌شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می‌دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

فضای امروز شما را برای نواندیشی و حتی شوک های ناگهانی در بغضی مواقع آماده می کند. اکثر شما به دلیل حساسیت درونیتان این پیام را احساس خواهید کرد. هرگز به نقطه ای نمی رسید که بخواهید به طرز شدیدی دیدگاهتان را عوض کنید، ولی ممکن است تا عصر خودتان نباشید.

امکان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی کنند، اما شما واقعاً نمی‌توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می‌گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می‌کنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن بکنید، فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

مجله اینترنتی فرانشر

هیجانات زیادی که در وجود شما بوده است و باعث شاد شدن روحتان میشد مدتی است فروکش کرده اند. شما در این روزها علاقه‌ای به شرکت در فعالیت‌های جمعی یا گروهی ندارید. به جای آن مدام به دنبال کاری هستید که شما را راضی کند و از آ ن لذت ببرید. بهتر است مدتی در منزل بمانید و استراحت کنید تا نیروی و اعتماد به نفس سابق تان را بیابید و دوباره فعالیت‌هایتان را آغاز کنید و  البته رابطه‌های دوستانه تان را نباید فراموش کنید.

امروز شریکتان کنترل را به دست می گیرد. ممکن است مثل سایه ای بی رنگ در کنارش باشید. غرورتان را اهلی کنید و آنچع زندگی برایتان مقدر کرده را بپذیرید. برای داشتن روابط آرام سعی کنید از لحظه ای که بیدار می شوید دوستانه و با سیاست رفتار کنید.

شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

 

مجله اینترنتی فرانشر
گاهی وقت ها ظاهرتان چنان خونسرد به نظر می رسد که دیگران اصلاً متوجه نمی شوند که در درون تان چه غوغایی برپاست. ممکن است سعی کنید آن چه را در درون تان می گذرد پنهان کنید. اما این راهکار امروز به دردتان نمی خورد، زیرا فعلاً این احساسات تان هستند که راهنمای شما شده اند. برای این که احساسات تان را بیان کنید باید به دنبال راه های خلاقانه بگردید، در غیر این صورت دیگران هرگز شما را نخواهند شناخت. شاید به نظرتان سخت و خطرآفرین برسد، اما به نفع تان است که احساسات تان را فاش کنید.

تلاشتان برای متفاوت بودن از بقیه باعث می شود به نظر طبیعی رفتار نکنید. شاید احساس کنید آزاد و آرام هستید، ولی رفتارتان برای دیگران ممکن است به نظر عجیب بیاید. شاید دوست داشته باشید برای کسی که دوستش دارید لطفی کنید. اگر او قدرشناس نیست این کار را نکنید.

آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

امور عشقی ممکن است تبدیل به تمرکزتان شوند. بودن یا نبودن این امور ممکن است تاثیر عمیقی روی سلامت روان و جسمتان داشت باشد. احساسات قویتان ممکن است مانع میلتان برای تعامل منطقی شوند. در خطر اشتباه گرفتن عشق از دوستی و برعکس هستید.

شما فکر می‌کنید که مدام سختی‌ها و مشکلات دنیا در هر روز و هر ساعت تنها به سر شما می‌ریزد، بهتر است عاقلانه و منطقی به زندگی تان بنگرید نه این که مدام با احساسات تان تصمیم بگیرید زیرا علت تمام مشکلات تان همین موضوع است که شما احساس را در تمام تصمیم گیری‌های مهم تان جایگزین عقل تان کرده اید، توصیه می‌کنیم تا بیش از این آسیب ندیده اید این کار را ترک کنید.

 مجله اینترنتی فرانشر

دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. رابطه دوستانه‌تان را از آرزوهایتان جدا کنید.

امروز خیلی ثبات ندارید و درمورد اتفاقات رخ داده در خانه حساس شده اید. ممکن است همه چیز برای شما به شدت به نظر خانواده یا قصدهایشان داشته باشد. هرچه به عصر نزدیک تر می شوید، نیاز بیشتری به تنها بودن پیدا می کنید.

عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات کم‌کم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد کردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با کمک ابراز کردن ایده‌هایتان کار خوبی است، اما تنها ابراز کردن دیدگاه‌هایتان برای این کار کافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری که می‌خواهند اوضاع را روبراه کنند گوش بدهید.

مجله اینترنتی فرانشر

استقلال خود را به رسیمت بشناسید، شما به حدی رسیده اید که بتوانید خودتان به تنهایی استقلال، هوش و رفتار تان را حفظ کنید و آن را به دیگران اثبات کنید. شما شانس و اقبال‌های خوبی را به همراه دارید توصیه می‌کنیم در ابتدا تصمیمی صحیح را اتخاذ کنید و بعد عزم‌تان را جزم کنید و به راه بیفتید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

کنار دوستان خوبتان یا اقوام نزدیک احساس فوق العاده ای دارید. چنین دعوت هایی را رد نکنید. باید درمورد اخبار جدید که تازگی به دستتان رسیده بیشتر فکر کنید. شاید برای گرفتن اطلاعات بیشتر باید در اینترنت جست و جو کنید.

در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما در روزهای آینده  شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

امروز هرچیزی که معمولا شادتان می کند ممکن است احساس آرام و بی تفاوتی برایتان به همراه داشته باشد. شاید خودتان ندانید دقیقا چه می خواهید. در تمام مدت روز ممکن است میل های عجیبی پیدا کنید مثلا بخواهید نوع خاصی غذا بخورید.

شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی‌دانید که دارید چکار می‌کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می‌برید و سعی می‌کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می‌خورید. بهاین فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید.

مجله اینترنتی فرانشر

شما فعالیت‌هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی‌باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد.

مردها باید روی ایجاد درک کامل در خانه با زنشان کار کنند. برای اینکار باید با انزجارتان برای بعضی کارهای خانه مثل آشپزی بجنگید. باید بطور بهتری انتخاب و خریدن یک هدیه را به تعویق بیندازید. زنها ممکن است تا شب حساس و بی ثبات باشند و خلق و خویشان تغییر کند.

شما در این روزهای تمامی‌تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار گذاشته اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی می‌شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما به درستی و دقیق راه درست را می‌دانید اما از این که در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های ژرفی در انتظار شما خواهد بود.

مجله اینترنتی فرانشر

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

امروز می توانید درمورد آزادی کامل فقط رویاپردازی کنید. برای اکثر شما سخت خواهد بود تا به طور کامل آنچه که می خواهید را ابراز کنید، قلبتان را گشوده کنید و یا یک مخاطب خاص واقعی برای خود پیدا کنید. چیزی که تا لحظه ای پی بسیار زیبا، منحصربه فرد و هیجان انگیز می آمد ممکن است سریعا شما را ناامید کند.

اگرچه شما مجبورید سخت کار کنید، ولی در دورن خود دوست دارید که امروز را به تفریح کردن بپردازید. بدترین خبر اکنون برای شما این است که هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به‌طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود که باید زمانی را به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نکنید که تمام کارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلکه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بکنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    حامد وب را در چه سطحی میبینید؟؟؟
    تاریخ تولد حامد وب
    1393/2/8

    نویسندگی در حامد وب
    http://upir.ir/1393.2/shoma-nevis.jpg

    ارتباط با مدیریت حامد وب
    http://upir.ir/1393.2/c1.png

    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 4,421
  • بازدید کلی : 16,279
  • رفاقت مثه سبیله . . .
    رفاقت مثلـــِ
     
    ゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字 سیبیلــِ  ゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字
     
    بــهـ بعضیا نمیـــــــــــــــــاد   ..... !!!
     
    http://uploadax.com/images/59734148681786076165.gif

    متنفرمـ
    بعــضیا رو هـم بغـل عــ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字ــن بـذاری
     今日の新着です!(b^ー°)11月1四 のデコメ絵文字

    مگــــــ  ــس כو כل میشـــــہ今日の新着です(^◇^)┛ 12月5日 のデコメ絵文字


    今日の新着です(^◇^)┛ 11月9日 のデコメ絵文字

    http://uploadax.com/images/28604437751016896277.gif

    شدیم مثه الکل

       شـבیــم مــِـث ـالـڪٌـل

      هـَر ڪیو تــَפـویـل میـگیـریـمــ

      سرش گیجــ میـــرـــهــ  今日の新着ですです!(b^ー°)12月2日だよん のデコメ絵文字 

       

      http://uploadax.com/images/39553079282620249609.jpeg


    به بعضیا باس گف...
    بِــ بَعضيآ بآســ گُفــ :

    شُمآ خَعليـــ بآرِتِـــ

    مآمــ قَبولــ دآريمــ

    آخِــ

    [.خَـــر.]

    كآرِشــ حَمآلیــ

    آره جونــمــ.....
    c45u545wx0rtp1kr1ef.jpg

    بعضیا . . .
       بعضیا با Honami.デコメ のデコメ絵文字 التماس Honami.デコメ のデコメ絵文字  اومدن با 

    Honami.デコメ のデコメ絵文字 ادّعا Honami.デコメ のデコメ絵文字 رفتن!!!

                                                                                           

    هه خندم میگیرـهـ  ...

    てんてん のデコメ絵文字

    http://uploadax.com/images/57219887775213621711.jpg